sâmbătă, 3 aprilie 2010

Drob de miel

Pentru sarbatoarea pascala de maine am pregatit pe langa oua rosii si drob de miel.
Imi place ca masa se paste sa fie bogata, sa am pe ea oua rosii, drob de miel, felii de sunca afumata, pasca cu branza de vaca si salata de vinete.
Vreau sa ma va impartasesc si eu reteta mea de drob pe care o stiu de la mama mea, cu mici adaosuri pe ici-colo:)

Pentru drob de miel avem nevoie de:


organe de miel (eu am cumparat din Auchan o punga de 2 kg)

2 legaturi ceapa verde

o ceapa alba

putin ulei
1 legatura patrunjel
8 oua

prapore ( am cumparat separat de porc)
sare, piper, delikat

cateva linguri de untura de porc

Organele se curata de grasime, se spala si se lasa cu o seara inainte in apa cu o lingura de sare pentru a iesii tot sangele din ele.
A doua zi se schimba apa de cateva ori apoi se pun la fiert. Mai intai se pune inima si plamanii, urmand ca ficatul sa il bagam la sfarsit cand celelelate organe sunt aproape fierte (daca ficatul se fierbe mai mult el devine amar).
Dupa ce organele sunt fierte se scurg de apa si se lasa la racit.
Se taie marunt si se dau prin masina de carne.Ceapa se taie marunt si se caleste in putin ulei pentru a da un gust mai bun drobului, un gust dulceag.Patrunjelul se toaca si el cu masina de tocat.Adaugam 8 oua si toata compozitia se framanta bine impreuna cu sare, putin delikat si piper.Intr-o tigaie de aragaz punem vreo 3 linguri de untura peste care asezam cu grija praporele in mijlocul tavii. Turnam compozitia de carne si dam o forma dreptunghiulara.Acoperim cu praporul si mai punem 2 linguri de untura deasupra.
Dam la cuptor pentru 45 minute avand grija ca din cand in cand cu o lingura sa punem untura deasupra pentru ca drobul sa se prajeasca frumos pe toate partile.Se lasa la racit si cand e rece se taie felii si se serveste impreuna cu oua fierte.
Eu nu pun niciodata oua fierte in el, deoarece il mancam intotdeuna impreuna cu oua rosii, ceapa verde, ridichi, rosii si castraveti.Sarbatori pascale linistite.
Pofta buna !!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons