sâmbătă, 24 aprilie 2010

Ciorba de adunare generala

Nu stiti ce ciorba sa mai faceti? Si mie mi-a fost greu sa ma gandesc la una, sa inventez ceva ca deh...sa mai schimbam putin. Asa ca am facut una de "adunare generala"

Avem nevoie de:

2 pulpe de pui

500 g oase cu carne de porc

2 morcovi 2 fire patrunjel
o telina mica
ardei rosu si rosii taiate (eu am avut la congelator)

o bucata mica de conopida

3 catei de usturoi
300 g smantana
100 g paste (alfabet)

patrunjel frunze,
leustean

delikat, sare
Se pune carnea la fiert, se spumeaza iar cand nu mai face spuma se adauga legumele. Se lasa la fiert pana cand e carnea fiarta, se scoate carnea afara si se curata de pe oase si se introduce inapoi in ciorba. Se adauga putin leustean si patrunjel tocat marunt deasupra, si pastele fierte separat. Se amesteca in ciorba smantana, se condimenteaza dupa gust si gata ciorba.Pofta buna!!!

2 comentarii:

mirela spunea...

Foarte bine arata,este preferata mea cu diverse zarzavaturi siiii carneee,imi place.Bravo pt.idee,,,,

Bianca spunea...

Multumesc Mirela. A fost buna intr-adevar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons