miercuri, 24 martie 2010

Tocanita de cartofi 2

Am facut o tocanita de cartofi. Am mai facut si postat dar asta a fost foarte buna si am descoperit de ce:) Din cauza smantanii puse la sfarsit.
Nu am pozat etapele pentru ca nu am avut de gand sa postez dar cand am gustat-o si am vazut ce buna e am zis sa va impartasesc si voua simpla reteta.

Avem nevoie de:

1 kg cartofi (galbeni am pus eu) 1 ceapa
1 fir de carnat de casa (lung)

punga din congelator cu amestec de rosii cu gogosar (daca e vara puteti pune 0.5 kg din fiecare)

3 foi de dafin
200 g smantana
100 ml lapte
3 linguri ulei
condimente(sare, delikat, boia)
o legatura
frunze patrunjel

Ceapa se toaca marunt si sa caleste in putin ulei. Cand e calita se adauga ardeii cu rosiile. Se calesc si acestea putin dupa care se pune boia si cartofii taiati cubulete. Adaugam si carnatul taiat rondele si foile de dafin si acoperim cu apa. Lasam la foc mic vreo 40 minute dupa care adaugam o mana buna de patrunjel verde tocat.
Smanatana o amestecam cu laptele si o amestecam in tocanita.
Stingem focul si servim cu muratura, de data asta a fost murata.
Simplu de facut si foarte buna.Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons