duminică, 21 martie 2010

Clatite americane

Duminica dimineata m-am trezit mai devreme pentru a pregatii familiei mele micul dejun:clatite americane.
Simple de facut si gustoase.

Avem nevoie de:

180 g faina
60 g zahar
1 plic zahar vanilat
o jumatate plic praf de copt
un varf de cutit bicarbonat2 oua
470 g lapte batut
20 g unt topit

Din toate ingredientele se face un aluat (ca la clatite) care se mixeaza bine timp de 3 minute. Se pregateste o tigaie si se prajesc pe rand clatitele cate 3 intr-o tigaie. Eu din greseala am pus lapte normal, dar rerteta e cu lapte batut.
Mi-e mi-a iesit aluatul mai moale dar a fost simplu de modelat cu dosul lingurii o forma cat de cat de cerc.Le-am servit cu ciocolata si gem de prune, presarate cu zahar praf cu gust de vanilie.
Pofta buna!!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Si mie i-mi plac, clatitele americane!
Si de asemeni am o mare placere sa ma trezesc duminica dimineata devreme, ca sa pregatesc ceva special pentru pui mei!
Iti doresc o saptamana buna!

Bianca spunea...

Multumesc la fel Daniela!!!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons