joi, 11 martie 2010

Aperitive cu paine prajita

Tot pentru 8 martie am facut niste aperitive foarte usor de facut si foarte bune.

Avem nevoie de:

1 punga paine prajita Chio am pus eu
masline
mozarella sau cascaval

Pe scobitori se insira o bucata de mozarella sau cascaval taiata cubulet, painea prajita si maslina.
Se mai poate pune sunca taiata bucati (initial asa am vrut sa le fac) dar m-am razgandit din diferite motive.
Sunt de efect si foarte gustoase. Si mai ales...simplu de facut.Sfatul meu e sa fie facute si consumate repede pentru ca painea in contact cu aerul se inmoaie. Asta e si motivul pentru care nu am pus castraveti sau alte legume si am ales sa pun masline cu toate ca eu personal nu le mananc.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons