miercuri, 10 februarie 2010

Pizza ardeleneasca

Ne place pizza, dar mai ales le place copiilor.
Asa ca in seara aceasta avand musafiri am pregatit rapid o pizza ardeleasca.
Nu obisnuiesc sa sa ma zgarcesc la ingrediente, asa ca la mine, cel putin la pizza ingredientele sunt din belsug.

Aluatul pentru 2 tavi l-am facut din:

400 g faina
300 ml lapte
4 linguri ulei
1 cub de drojdie
putina sare

Am facut un aluat din ingredientele de mai sus ( am pus faina, am diovat cubul de drojdie in laptele caldut, am adaugat uleiul si sarea si am framantat putin) dupa care l-am lasat la dospit. Am lasat aluatul la dospit cam 40 minute,dupa care l-am luat, l-am mai framantat putin pe masa, l-am impartit in doua si l-am pus in 2 tavi de 30 cm.

Pentru compozitie aveti nevoie de:

400 g carnat afumat(am folosit de doua feluri)
150 g kaiser
150 g muschi tiganesc
300 g ciuperci champinion
1 legatura ceapa verde
300 g mozarella
o jumatate ardei rosu
putin bulion sau pasta de rosii
oregano, sare.Aluatul se intinde in cele doua tavi si pe rand incepem sa punem din ingrediente. Incepem cu bulionul sau pasta de rosii peste care presaram oregano. Taiem ciupercile in lung si le asezam frumos peste blat. Apoi urmeaza carnatul taiat rondele, kaiserul si muschiul tiganesc taiat in lung. Urmeaza apoi ceapa verde si ardeiul rosu taiat marunt. Punem putina sare dupa care punem mozarella pe care am dat-o prin razatoarea mare.
Cam asta e tot, se pune la cuptor pentru 20-25 minute depinde de cuptor.Blatul fiind facut cu lapte si nu cu apa este foarte gustos, iar faptul ca are in componenta lui putin ulei il face sa devina crocant dupa coacere.
O minunatie.Pofta buna!!!

3 comentarii:

Cristina spunea...

Waw, delicioasa pizza! Si noua ne place. Alex e innebunit dupa pizza,ar manca non-stop.

Bianca spunea...

Te cred Crisitna. Cred ca toti copiii sunt innebuniti dupa pizza.

Mariana spunea...

E nu numai copiii is inebuniti dupa pizza si eu si nu am facut de multtt!
Bianca arata super!

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons