miercuri, 17 februarie 2010

Ciorba de pui a la grec

Am facut ieri ciorba de pui a la grec.
Avem nevoie de:

3 pulpe intregi de pui (cam 600 g)
o jumatate telina
3 morcovi
2 patrunjei
2 buchete conopida (eu am avut congelata)
2 oua
300 g smantana
o cescuta orez
o lamaie
sare, delikat
uleiLegumele se taie marunt si se calesc in putin ulei. Cand sunt calite se adauga pulpele si apa si se lasa la fiert. Cand carnea e pe jumatate fiarta se adauga cescuta de orez si mai lasam sa fiarba.
Verificam carnea si daca e fierta se scoate afara, se curata de pe oase si se pune inapoi in ciorba.
Pregatim dresatura din cele 2 galbenuse si amestecam cu smantana. Turnam cateva polonice de ciorba fierbinte pentru a aduce dresatura la aceeasi temperatura si o turnam in ciorba. Se stoarce lamaie iar cu zeama se acreste ciorba. Se condimenteaza dupa gust, eu am pus sare si putin delikat. Albusele le-am pus in ciorba in timp ce inca mai fierbea.
E foarte buna, am mancat-o cu ardei kapia si cu ardei iute (dupa preferinte):)
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons