duminică, 10 ianuarie 2010

Varza calita cu gratar


Parca m-am saturat de cartofi asa ca m-am gandit sa fac ceva rapid si care mie imi place foarte mult.
Varza calita.

De data aceasta mi-am amintit cum o facea bunica mea si imi facea intotdeuna placere sa o mananc. Drept vorbind a ei era mai buna :)
Avem nevoie de:
o ceapa
o varza potrivita
putin ulei
cimbru, rozmarin, sare, piper, boia

Uleiul se pune intr-o cratita, ceapa am taiat-o marunt si am pus-o in ulei sa se caleasca putin. Am adaugat varza si am tot amestecat in asa fel incat sa nu se prinda de fund.

Cand a capatat o culoare maronie am pus rozmarin, cimbru, boia, sare si piper.Poate de asta nu mi-a iesit atat de buna ca a ei pentru ca am pus condimente pe care ea nu le pune.....ea pune doar sare si piper.

Am mancat impreuna cu un gratar slab de porc si o pulpa inferioara de pui.
Si peste varza se poate pune putin otet si atunci nu mai avem nevoie de muratura.
Si se mananca fara paine normal:))

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons