marți, 19 ianuarie 2010

Tort cu fructe

In acest weekend a fost ziua fiului meu. A implinit varsta de 4 ani.
Am avut multi invitati asa ca a trebuit sa ii fac un tort mare.
Am avut nevoie de:

Pentru blat

14 oua
14 linguri zahar
14 linguri faina
1 praf de copt

Pentru umplutura:

fructe (eu am pus kiwi, mandarine, piersici, ananas,banane)
stafide
700 ml frisca
20 g gelatina
7 oua
700 ml lapte
3 linguri faina
350 g zahar
Albusele se separa de galbenuse si se bat spuma adaugand treptat zaharul. Cand am terminat de pus tot zaharul si spuma e destul de consistenta se adauga galbenusele si faina amestecata cu praful de copt.

Se pune compozitia in tava pregatita cu hartie de copt si se da la cuptor pentru 30-40 minute.
Se lasa la racit si dupa ce s-a racit se taie in 3 parti egale si se insiropeaza. Eu l-am insiropat cu suc de ananas si piersici din compot.
Am pus fructe si am facut compozitia de la tortul Spiridus atat ca am modificat putin cantitatile ca sa imi ajunga.
Fructele le-am pus doar pe doua din cele trei parti.
Deasupra am cumparat o foaie cu desenul preferat al fiului meu si am lipit-o cu un plic de gelatina dizolvata in apa.
Am mai pus si niste bomboane cu alune pentru aspect.
A iesit un tort foarte mare, a avut 5,700 g.
A fost frumos si bun.
Pofta buna!!! ....in caz ca va incumetati sa il faceti:)

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons