vineri, 22 ianuarie 2010

Ciorba de cartofi

Ciorba de cartofi eu o fac in 3 feluri. Am ma postat un fel, asta al fi al doilea fel.
Se face foarte usor si e buna.
Avem nevoide de:
500 g cartofi
1 ceapa
2 frunze telina
putina boia
putin carnat afumat
2 linguri faina
putin ulei
otet
sare, delikat
Cartofii se curta si se taie cubulete. Se pun la fiert intr-o oala de 3 l cu apa rece. Se taie ceapa si carnatul si se introduc in ciorba. Se pun si frunzele de telina pentru a avea un gust mai bun. Se lasa la fiert cam 40 minute.

Intr-o cratita mica se face un rantas din putin ulei si 2 linguri de faina si putina boia care se stinge cu putina apa. Se lasa la fiert pana se ingroasa si se pune peste ciorba. Se condimenteaza cu sare si delikat (knor) si se stinge focul.

Se acreste cu putin otet (eu folosesc otetul Regal care mi se pare cel mai bun din cate am incercat).
E o ciorba care se face foarte usor, e ieftina si buna.

Se mananca cu ceapa rosie, pe care am pus putina sare, ulei si otet. Si cu paine...sau fara..depinde cum preferati.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons