duminică, 31 ianuarie 2010

Ciorba de ardei umpluti

In acest weekend am facut ciorba de ardei umpluti.
Am cumparat ardeii pentru ca nu mi-am pus in congelator azi vara deci...i-am luat proaspeti.
Avem nevoie de:

9 ardei (atat am avut eu)
500 g carne tocata
1 ou
o ceasca de orez
o jumatate telina
3 morcovi potriviti
2 fire patrujel
500 ml bulion
2 linguri faina
putin ulei
sare, piper ,patrunjel verde, leustean

Legumele se curata, se taie bastonase si se pun la fiert in 3 l apa cu putina sare.
Intre timp pregatim compozitia de carne, se face exact ca la perisoare , adica se pune sare, piper, se pune o cescuta de orez spalat, un ou. Cu aceasta compozitie umplem ardeii si la maxim 30 minute de cand au inceput sa fiarba legumele se pun in ciorba.
Se lasa la fiert pana cand ardeii e lasa pe fundul oalei semn ca sunt fierti.

Se adauga putin leustean (daca va place) si patrunjel verde.
Intr-o cratita separat se face rantasul din 3 linguri de ulei, 2 de faina si se stinge cu ei 500 ml bulion. Se toarna in ciorba si se da in clocot dupa care se stinge focul.
Se poate adauga 200 ml smantana, sau puneti smantana cand serviti.

Noua ne place acesta ciorba, mie personal imi aminteste de vacantele la bunica mea .
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons