duminică, 13 decembrie 2009

Pizza cu aluat de cartofi

In seara asta am gatit ceva ce nu am mai facut din copilarie: pizza cu blat de cartofi. Pentru a prepara acest fel de pizza avem nevoie de:

700 g cartofi
200 g cascaval
4 ciuperci champinion
150 g salam cu sunca
1 ceapa
cateva frunze patrunjel
un sfert ardei rosu
porumb
condimente: (sare, piper, condiment pt cartofi pai)
putin ulei

Cartofii se curata si se dau prin razatoarea mare. Se condimenteaza cu sare, piper si amestec pentru cartofi prajiti si se amesteca bine. Intr-o tigaie (eu am folosit Tefal pentru ca nu se prinde de fund) se pune putin ulei dupa care se intind cartofii razuiti in strat nu foarte gros.
Se lasa la prajit la foc moderat cam 15 minute cu capac deasupra.
Intre timp am taiat ciupercile si ceapa felii si le-am calit in putin ulei. Le-am condimentat si pe ele. Am adaugat si sunca.
Cand pizza a fost gata pe o parte (am ridicat cu furculita si m-am uitat sa fie prajita) am luat o farfurie si cu ajutorul ei am intors aluatul in tigaie si l-am pus sa se prajeasca pe partea cealalta.
Am adaugat apoi ceapa cu ciupercile cu salamul de sunca, porumbul,ardeiul rosu taiat felii, frunzele de patrunjel marunt taiate si cascavalul ras deasupra. Se poate folosii orice combinatie doriti.Mai lasam tot in jur de 15 minute sa se prajeasca si pe partea cealalta tot cu capac.
Se serveste calda si e delicioasa...o combinatie intre cartofi prajiti si gust de pizza.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons