vineri, 13 noiembrie 2009

Tarta cu visine

Aveam chef de ceva dulce si m-am gandit la o tarta cu visine.

Aveam in congelator visine puse din vara asa ca prepararea a fost foarte simpla.
Aveti nevoie de:

Pentru blat:

4 oua
4 linguri faina
4 linguri zahar
o jumatate praf de copt
50 g ciocolata rasa

Pentru crema

1 plic budinca vanilie Dr Oetker
0,5 l lapte
6 linguri zahar
0,5 kg visine fara samburi
frisca pentru decor

Albusele se bat cu mixerul adaugand treptat zaharul, galbenusurile si apoi faina amestecata cu prful de copt. Cand e gata se adauga si ciocolata rasa (optional)
Am tinut tarta la cuptor cam 30 minute (cam multisor ce e drept).
Crema am facut-o dintr-un plic de budinca in care am pus 6 linguri de zahar deoarece visinile sunt acrisoare. Am pus visinile in budinca atunci cand s-a racit putin si le-am pus peste tarta.
Am ornat cu frisca si visine.
A fost un desert bun si usor de realizat.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons