marți, 10 noiembrie 2009

Pizza cu salam

In seara asta am facut iarasi pizza. De aceasta data am facut-o cu salam pentru ca aveam o ruda in frigider. Si am facut o singura tava, cu diametrul de 30 cm


Am folosit:

200 g faina
170 ml lapte
2 linguri ulei
o jumtate cub drojdie
putina sare.
salam de vara (cam 300 g)
branza telemea am avut cam 200 g
1 fir ceapa
o jumatate ardei rosu
6 linguri bulion
3 ciuperci mari

Aluatul l-am framantat si l-am lasat la dospit. Cand a fost gata, l-am pus in tava rotunda peste care am adaugat bulion, salamul taiat felii , am pus ciupercile taiate de-a lungul, am ras telemeaua, am pus firul de ceapa taiat marunt si ardeiul rosu.
Am lasat-o la cuptor cam 25 minute, a iesit blatul foarte crocant si bun.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons