duminică, 8 noiembrie 2009

Frigarui de porc cu salata orientala

Fiind duminica am avut timp sa pregatesc o mancare pe care o fac doar vara la gratar. Adica frigarui. In casa nu am prajit niciodata frigarui, nu credeam ca pe gratar la aragaz ar iesii dar m-am inselat. Au iesit si inca chiar foarte bune.

Pentru frigarui avem nevoie de:

o jumatate kg carne de porc
putina slanina
un ardei rosu mare
2 cepe
condiment pentru carnea de porc
tepuse pentru frigarui

Carnea se taie bucatele si se condimenteaza cu condiment special pentru carnea de porc (eu am folosit de la Knorr), ceapa se curata si se desface fasii dupa care se potriveste ca marime, ardeii se taie cubulete si slanina la fel.

Pe batul de frigarie se insira pe rand carne, slanina, ardei, ceapa, carne, carne..legume...pana terminati toate ingridientele.
Se prajesc pe gratar in jur de 10 minute.
Noi am servit impreuna cu salata de cartofi orientala.
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons