luni, 12 octombrie 2009

Salata de boef

Salata de boef
eu o fac intotdeuna dupa ce fac supa de gaina cu carnea si legumele din supa. Stiu ca sunt peroane care fac oricand salata de boef ..in sensul ca fierb legumele in apa cu sare si apoi fac maioneza. Fara carne fara nimic.

Dar eu nu fac asa, eu fierb legumele impreuna cu carnea de gaina si vita, dupa care strecor supa si legumele si carnea le pun seprat.


Penru salata de boef am folosit:


1 kg morcovi
0,5 kg patrunjel
1 telina
200 g mazare verde -congelata am pus eu
carnea de gaina (un piept, o pulpa, o aripa si cosul pieptului)
4 castraveti murati
2 galbenuse de ou
500 ml ulei
sare, piper
o lingurita mustar


Am taiat legumele cubulete (era o vreme cand le dadeam prin razatoarea mare) am taiat carnea marunt, am adaugat mazarea verde, castravetii murati taiati si ei marunt.



Din 2 galbenuse cu o lingurita de mustar am facut o maioneza cu uleiul avut.
Am pus adaugat maioneza peste legume si carne, am condimentat cu sare si piper.

Asta e tot, simplu de facut si foarte buna ca aperitiv in orice ocazie. Se poate decora cu maioneza deasupra cu ardei si masline pentru un decor mai vioi.

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons