vineri, 16 octombrie 2009

Guyas de cartofi

Am gatit si eu guyas de cartofi ca ungurii dar nu stiu daca am reusit ca ei, cert e ca .oricum ar fi, eu ii spun guyas la aceasta mancare si l-am facut astfel:


Pentru 2 zile sa manance 4 persoane aveti nevoie de:


500 g carne porc
2 rosii mari
2 ardei rosii
2 ardei galbeni
1 kg cartofi
2 ceape mari
5 foi de dafin
condimente
o legatura de patrunjel
3 lingurifaina,
200 g smanatana


Am taiat ceapa marunt si am calit-o in putin ulei. Am adaugat ardeii si ei taiati marunt si i-am lasat sa se caleasca putin. Rosiile le-am decojit si le-am adaugat si pe ele impreuna ca carnea taiata cubulete. Am lasat sa fiarba in suc prorpiu, cand a scazut apa am adaugat cartofii taiati cubulete, foile de dafin , am condimentat cu sare, piper, delikat de legume si am lasat sa fiarba.

Cand cartofii au fost fierti, am adaugat patrunjelul tocat marunt.

Apoi am pus 3 linguri de faina si am amestecat cu 100 g smantana.
Am turnat aceasta compozitie peste guyas si am mai dat un clocot dupa care am stins focul.
Se serveste cu muratura si cu paine proaspata in caz ca nu tineti regim:))
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons