sâmbătă, 3 octombrie 2009

Corabii cu carne tocata

Am gasit aceasta reteta in revista Click Pofta buna, mi-a placut si am trecut la treaba.
Ce sa va spun despre aceasta reteta..e putin complicata dar in final cred ca merita.
Mie din materialul cu carne tocata mi-a ramas asa ca am facut si o musaca.
Sa incepem cu reteta pentru 4 persoane:

Aveti nevoie de:
2 vinete mari sau 4 mici
2 cepe
8 linguri ulei
400 g carne tocata
800 g rosii
4 catei usturoi
1 lingura zahar
100 g telemea sau barnza
200 g orez fiert
2 oua
2 linguri pasta tomate
100 g iaurt
3-4 frunze busuioc
1 legatura patrunjel
1/2 lingurita cimbru
sare, piper.

Preparare in 6 pasi:

1. Vinetele se spala, se sterg si se taie pe jumatate. Se presara sare si se lasa 30 minute pe un tocator la scurs. Se ung apoi cu putin ulei si se coc in cuptorul preincalzit pentru 20 minute.
2. Dupa ce vinetele s-au copt le scoatem din cuptor si se lasa la racit. Se scobesc lasand o margine de 2 cm. Pastram miezul pentru a fi folosit mai tarziu.
3. Tocam ceapa si calim jumatate din ea. Adaugam carnea tocata si 100 ml apa si fierbem amestecul la foc mic, adaugam sare si pieper. Fierbem cam 15 minute. Compozitia se lasa la racit.
4. Se decojesc 4-5 rosii si se taie cubulete. Se calesc impreuna cu usturoiul si cu cealalta jumatate de ceapa ramasa. Se adauga zaharul, cimbrul, busuiocul si se condimenteaza cu sare si pieper.

5. Dupa ce s-a racit compozitia de carne se amesteca cu branza care a fost sfaramanata inainte cu o furculita. Fierbem orezul bine si il adaugam in carnea tocata.
6. Incorporam in carne ouale, pasta de tomate si iaurtul, veredeata si miezul scos de la vinete si umple vinetele scobite cu aceasta compozitie.
Se da la cuptor pentru 30 minute, si se serveste cu muratura si cu rosii coapte.
Pofta buna!!!
Mie mi-a mai ramas compozitie asa ca am luat un vas termorezistent si am pus compozitia la cuptor vreo 30 minute. E buna si asta....parca mai buna ca vinetele corabii:)!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons