sâmbătă, 31 octombrie 2009

Conopida cu maioneza

Inca am gasit conopida la magazinul de legume-fructe la pret rezonabil asa ca am cumpart una cam de 1 kg si am facut-o cu maioneza sa avem de cina.

Pt conopida cu maioneza avem nevoie de:

1 conopida de 1 kg
1 galbenus de ou
200 ml ulei
2 catei de usturoi
o ceapa rosie mica
3 linguri smantana
sare

Conopida se desface buchetele si se pune la fiert in apa cu sare.Se lasa sa fiarba vreo 20 minute bune, dupa care se strecoara si se lasa la racit. Cand s-a racit se taie cubulete cat de marunt doriti sa o mancati (era o vreme cand o dadeam prin masina de tocat carne dar am constatat ca e mai gustoasa daca e taiata cu cutitul)
Dintr-un galbenus de ou se face o maioneza in care la sfarsit se adauga 3 linguri de smantana si sare dupa gust.Se amesteca cu conopida, se adauga ceapa taiata marunt si usturoiul pisat.Se mai sareaza dupa caz ( a doua zi deobicei mai necesita sare pentru ca conopida absoarbe multa sare) si se serveste cu legume proaspete (noi am mancat-o cu ridichi).
Pofta buna!!!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte bine arat si cred ca e tare buna . mi-ai dat o idee ce sa mai gatesc . Ana_m

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons