marți, 20 octombrie 2009

Ciuperci la tava

In seara asta aveam pofta de ciuperci. Imi plac la nebunie sub orice forma, ne plac tuturor din familie, mai putin fiului meu de 4 ani care nu le suporta. Degeaba i-am spus ca se numesc "galbiori, bureti frumosi, ciuperci" ca nu le mananca :).Dar asta nu e un impediment sa nu gatesc ciuperci asa ca am cumparat ciupercile si m-am pus pe treaba.


Pentru 3 portii avem nevoie de:


600 g ciuperci mici champinion
1 ceapa alba
o jumatate ardei
2 linguri ulei de masline
delikat(Knor)
cateva frunze de patrunjel


Se spala ciupercile (eu nu le-am curatat-am invatat de la cineva ca sunt bune si asa) se scurg si se pun intr-o tava de aragaz impreuna cu ceapa taiata marunt si cu ardeiul si condimentele.

Se pune tava in cuptorul preincalzit pentru 40 minute timp in care ne mai uitam la ea si amestecam de vreo 2 ori. Sunt facute atunci cand prind o culoare aurie si apa a scazut. Am taiat marunt cateva fire de patrunjel si l-am pus peste ciuperci pentru a da un gust mai bun.
Am servit cu pulpa pane facuta in pesmet(foarte crocanta si gustoasa) si cu sos tzatziki. Plus castraveti murati sa nu uitam:)
Excelente. O cina de minune :)
Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons