vineri, 16 octombrie 2009

Cartofi cu maioneza si ceafa la gratar

Am fost singura eu cu sotul meu acasa si imi era pofta de ceva bun.
Nu mai mancasem demult cartofi cu maioneza si mi s-a deschis apetitul:)


Pentru a gati aceasta mancare pentru 2 persoane avem nevoie de:


8 cartofi fierti in coaja
1 ceapa rosie
o jumatate de ardei (optional, e prima oara cand pun pentru a da culoare)
masline (daca doriti)
maioneza de la 1 ou cu putin ulei
2 bucati ceafa de porc
2 ciuperci champinion mari (palariile)
putin cascaval
2 rondele ardei rosu
putin patrunjel
sare, piper, delikat, condiment pentru gratar de porc
5 catei de usturoi
smanatana



M-am apucat si am pus la fiert vreo 8 cartofi in coaja, i-am curatat cand au fost aproape reci, i-am taiat cubulete, i-am sarat, piperat putin si i-am pus intr-un castron.

Am avut putina maioneza facuta dintr-un ou, asa ca am pus-o peste cartofi. Am mai adaugat o ceapa rosie taiata marunt si o jumatate de arde rosu.


Am luat 2 cotelete de porc si le-am condimentat inainte de 30 minute dupa care le-am prajit pe gratar.
Am mai luat 2 ciuperci mari, le-am pus pe gratar, condimentat cu delikat, dupa ce s-au prajit putin pe ambele parti am pus in palariile lor putin cascaval,, ardei rosu si patrunjel, le-am mai lasat putin si le-am pus in farfurie
Am curatat vreo 5 catei de usturoi, i-am pisat, am pus sare si am frecat cu putin ulei pana a devenit ca o maioneza. Am pus smantana si am servit langa ceafa de porc.

E o mancare gustoasa dupa mine, cu calorii probabil dar zau ca imi era pofta de acesti cartofi pe care nu ii mai facusem demult.
Am asezat pe farfurie un gratar, niste cartofi, cate o ciuperca si mujdei cat de mult:). In caz ca va hotarati si faceti si voi si deja va ploua in gura :)) , va doresc :


Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons