duminică, 4 octombrie 2009

Budinca de ciocolata cu gem si frisca

Fiind duminica mi-am obisnuit familia sa fac cate ceva dulce..orice ....numai dulce sa fie.
Pentru azi am facut budinca de ciocolata...bundinca din magazin normal Dr Oetker.

Pentru asta aveti nevoie de:
500 ml lapte
3 linguri zahar

Budinca se face conform instructiunilor de pe ambalaj. Eu am impartit cantitatea de budinca rezultata in 6 cupe mai mici , deobicei o impart in patru.
Am pus budinca in boluri dupa care am pus deasupra gem de afine..peste fiecare in parte (se poate folosi orice gem, dar cel de afine ii da un gust aparte ca e putin acrisor) Apoi am pus frisca, am razuit niste biscuiti de ciocolata si am presarat deasupra, si am mai pus o bucata de ciocolata deasupra fiecarui bol.

A iesit o ...bunatate:)
Va servesc si pe voi cu o portie:

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons