sâmbătă, 19 septembrie 2009

Tarta cu piersici si caramel

Am sa va scriu reteta de la o tarta ce am facut-o cu ceva timp in urma. Foarte simplu si merge repede.

Pentru blat aveti nevoie de:


o forma rotunda de tarta
4 oua
4 linguri zahar
4 linguri faina
1 praf de copt


Pentru crema aveti nevoie de:

1 praf de budinca din comert
500 ml lapte
3 linguri zahar
1 kg piersici dulci si zemoase
1 plic gelatina
frisca
putin zahar pentru caramel


Pentru tarta : se separa galbenusurile de albusuri, albusurile se pun intr-un bol de mixer sau se bat cu telul spuma. Pe masura ce incep sa se bata adaugam zaharul...pana punem cele 4 linguri.
Apoi incorporam galbenusurile in compozitie, faina si praful de copt.
Punem hartie de copt pe o tava de tarta si turnam compozitia, introducand-ov la cuptorul preincalzit cam 20 minute.

Crema: eu am facut o budinca de vanilie cumparata din comert unde am urmat instructiunile de pe pachet (500 ml lapte si 3 linguri zahar)

Dupa ce tarta e coapta, se scoate afara si se rastoarna pe o farfurie si se lasa putin la racit. Se intoarce apoi sa fie cu gaura in sus.
Acolo se introduce budinca facuta (nu trebuie sa o puneti toata), dupa care am curatat si taiat in felii piersicile zemoase. Preparati plicul de gelatina dupa instructiunile de pe pachet si il puneti peste piersici.
Apoi am pus la caramelizat putin zahar pe foc si cand s-a caramelizat l-am luat si l-am intins cu furculita peste piersici..asa sa curga si sa se faca linii subtiri.
Am ornat cu frisca din tub si cam asta a fost toata munca.
Simplu usor si ieftin.
Se poate folosi orice alt fruct, eu mai fac si cu ananas sau capsuni.
Pofta buna~!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons