sâmbătă, 19 septembrie 2009

Penne cu varza calita

Pentru azi la cina am gatit penne cu varza..taitei cum se mai numesc pe aici doar ca in loc de taiteii spiralati eu am pus penne pentru ca doar dinaia aveam in casa.

Pentru 4 portii aveti nevoie de:

1 kg de varza
300 g taitei
sare, piper
ulei

Se taie varza marunt cu robotul sau cu mana si se pune intr-o cratita de fonta daca aveti (daca nu e buna una cu fund dublu) unde am adaugat ulei cat sa apcopere fundul cratitei.

Nu se pune absolut nimic peste ea si se amesteca des avand grija sa nu se prinda prea tare de fund. Varza e facuta (calita) atunci cand prinde o culoare maronie.

Intre timp se pun la fiert pastele in apa sarata cu putin ulei sa nu se prinda de fund. Cand sunt fiertese scurg si se lasa in strecuratoare pana cand varza e calita.

Cand varza s-a calit adaugam sare si piper dupa gust si stingem focul. Nu se pune deloc sare la inceput ca altfel varza ar lasa o zeama si atunci am face varza fiarta nu calita.

Peste varza punem pastele fierte, amestecam si gata cina....rapida, ieftina si buna

Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons