sâmbătă, 19 septembrie 2009

Paste cu sos alb

Inainte v-am pus o reteta cu paste cu varza, acum va dau o reteta de paste cu sos..inventie proprie.
Paste: 300 g , orice paste, eu am pus penne
Pentru sos aveti nevoie de:

1 ceapa
putin ulei
300 g sunca
200 g branza sau cascaval
cateva linguri de smantana
1 ardei rosu taiat fasii
3-4 catei de usturoi
o jumatate de legatura patrunjel verde
sare, piper, busuioc

Se taie si caleste ceapa pana devine sticloasa in putin ulei. Se adauga ardeiul rosu taiat felii subtiri, dupa care adaugam sunca taiata si ea in felii subtiri. Lasam vreo 5 minute pe foc dupa care adaugam cateva linguri de smantana (eu am pus vreo 5), condimentam cu sare, piper, punem niste busuioc , usturoiul pisat si patrunjelul tocat. Lasam sa fiarba putin dupa care luam de pe foc.
Intre timp se fierb si pastele cam 400 g care ulterior se scurg, se dau prin jet de apa si se adauga branza sau cascavul ras peste ele. Se pun intr-un bol (castron mai mare) peste care adaugam sosul preperat mai sus.
Copiilor mei le place foarte mult aceasta reteta. Se poate prepara si cu bacon, kaizer orice aveti in casa. Si se prepara foarte rapid. Se poate adauga bulion sau sos de rosii in loc de smantana...ce aveti in casa.


Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons