duminică, 6 septembrie 2009

Parfait din iaurt

Fiind duminica m-am gandit sa fac ceva bun dupa masa de amiaza.

Si m-am gandit la ceva si bun si usor asa ca m-am apucat de treaba.

Am cumparat 2 iaurturi de 400 g, un borcan de dulceata de zmeura, 7 linguri de zahar, 1 esenta vanilie, zeama de la 2 lamai, frisca si piersica pt decor.

Se amesteca intr-un vas iaurtul cu cele 7 linguri de zahar si cu esenta de vanilie.

Dupa ce s-a topit zaharul, crema de iaurt se imparte in doua. O parte se amesteca cu dulceata, cealalta parte se amesteca cu lamaile stoarse.

Se iau cremele astfel obtinute si se pun la frigider pentru o ora.

In acest timp am pregatit 4 pahare tip sonda. Am scos cremele de la frigider si am inceput sa umplu paharele incepand cu crema alba, apoi cu cea rosie (punand incet de pe margini pentru a nu se amesteca compozitiile).
Ultimul strat a fost dim compozitia rosie , peste care am us niste frisca din tub, cate un biscuite si o nectarina de decor.

E un desert usor si delicioso-acrisor.
Pentru decor se poate folosi orice altceva....ce aveti in casa in momentul respectiv .

Pofta buna!!!

1 comentarii:

SWEET CAKE STUDIO spunea...

mama cum arata ...Ar trebui sa il execut ca sa nu mor de pofta in amintirea lui!!!Bravo,buna idee.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons