duminică, 6 septembrie 2009

Crap cu legume la cuptor

Pentru azi am gatit crap la cuptor cu legume.
Am cumparat un crap de 2 kg si mi-am chemat si ajutoare la masa sa putem sa il mancam pe tot.Deci reteta e pentru 4-5 persoane.

Pt aceata reteta am avut nevoie de folie de aluminiu de pus in tava, 2 morcovi medii, 1 patrunjel, 1 ardei rosu/galben , 1 ceapa mare,o capatana , usturoi, sare, piper, busuioc.


Se curata crapul de solzi, i se taie burta si i scot maruntaiele afara. Se scot ochii cu un cutit ascutit, se spala bine si se condimenteaza pe o parte cu sare, piper, busuioc.

In tava se pune folie de aluminiu, (mai multa astfel ca dupa ce punem pestele aceasta sa poata fi acoperit cu folia) dupa care punem pestele cu partea condimentata jos.
Pe langa peste se pun legumele taiate rondele (ardei ceapa, morcov, patrunjel, usturoi). Burta pestelui se condimenteaza si se umple si ea cu legume. Dupa ce am terminat de pus toate legumele (care se vor manca langa peste) se condimenteaza pestele pe partea deasupra dupa se iau 100 ml ulei si 200 ml apa si se pune pe fundul tavii.. Apoi luam folia de aluminiu si se acopera pestele bine sa nu ramana descoperit nimic. Se baga la cuptorul incalzit cam o ora si cinsprezece minute (se poate incerca carnea sa fie facuta).
Dupa ce am verificat daca e facut pestele, rupem folia si mai lasam 15 minute sa se rumeneasca deasupra.
Cand s-a facut scoatem tava afara, scoatem legumele pe un platou dupa care taiem pestele bucati si il punem pe platou.
Se serveste cu legume si neaparat cu mujdei de usturoi facut cu smantana.
Eu am mai facut si cartofi la cupor....am sa pun si acea reteta.

Pofta buna!!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons