miercuri, 19 august 2009

Cartofi prajiti cu gordon bleu

Pentru azi nu am stiut ce sa fac de mancare. Si am dat o raita la magazin si la raionul de congelate am gasit gordon bleu gata preparat doar trebuia sa il mai prajesc.

L-am cumparat, am venit acasa si am pus ulei intr-o tigaie si l-am pus la prajit la foc incet.

Am curatat niste cartofi, i-am taiat pentru cartofi prajiti si .... gata felul doi de amiaza.
Pe o farfurie am aranjat cartofii prajiti peste care am presarat cascaval razuit, am pus gordon-bleu-ul rajit, am pus niste muratura (varza murata) si putin ketchup.
O mancare rapida si delicioasa chiar daca nu e facuta in totalitate de mama mea.



Pofta buna!!!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons